Code of Conduct – ageren på de sociale medier Klubbens repræsentanter omtales i det nedenstående som ”vi”.
- Vi har egne holdninger og respekt for andres.
- Vi udtrykker os med omtanke og konstruktivt for dansk fodbold. Overvej om din holdning kan tåle offentliggørelse i medier – det kan blive brugt som citat.
- Vi er i alle henseender ambassadører for klubben – både når vi udtaler os på klubbens og/eller private kommunikationskanaler, eksempelvis på sociale medier.
- Vi indleder ikke venskaber, som kan afføde tvivl om hensigt eller moralsk og etisk ansvarlighed. I ethvert venskab, er det den voksne part, som er ansvarlig for hensigten.”
- Klubbens officielle side(r) på sociale medier – Administreres af klubbens kommunikations- medarbejder medmindre andet er aftalt med klubbens bestyrelse.
- Udtrykker ikke holdninger, som kan kompromittere dansk fodbold og bestemmelserne DBU’s etiske kodeks. • Klubstyrede grupper/fællesskaber på sociale medier – Administreres af holdets trænerteam medmindre andet er aftalt med klubbens bestyrelse.
- Medlemmer af gruppen bør kun være klubbens medlemmer og repræsentanter og eventuelt forældre (i de yngste årgange bedste- forældre).